Pre čítanie kompletných článkov na www.dennikn.sk je potrebné online predplatné.
Online prístup využijete na všetkých svojich zariadeniach (desktop, mobil, tablet). Predpokladáme, že nevlastníte viac ako 3 – 5 rôznych zariadení a tie môžu byť pri čítaní našich textov prihlásené súčasne. Všetky zariadenia odhlásite jedným klikom tu.
Online prístup máte k dispozícii od momentu pripísania platby na náš účet. Pri platbe kartou to býva okamžite, platba prevodom môže trvať 1 – 2 pracovné dni. Ak ste si objednali aj tlačené noviny, začneme ich doručovať v priebehu 3 – 5 pracovných dní od pripísania platby.
Prihláste sa do Denníka N prostredníctvom prihlasovacích údajov, ktoré sme Vám zaslali na e-mail, alebo cez Google/Apple prihlásenie, na ktoré ste si kupovali predplatné. Aktuálny stav vášho predplatného nájdete po klinutí na Moje konto na dennikn.sk.
Firmám a organizáciám ponúkame predplatné pre viac osôb s výhodnejšou cenou a vystavením zálohovej faktúry vopred. Vyúčtovaciu faktúru vám pošleme automaticky po každom nákupe predplatného, ak máte v používateľskom konte uložené firemné fakturačné údaje. Z konta, kde je archivovaná faktúra, si ju môžete kedykoľvek stiahnuť. Ak chcete fakturačné údaje zmeniť, aktualizujte ich pred novým nákupom.
Ak patríte do týchto kategórií a spĺňate podmienky pre poskytnutie zľavy, získate výhodné predplatné pre dôchodcov alebo študentov/učiteľov.
Predplatné pohodlne venujete ako darček, budete potrebovať iba e-maily osôb, ktoré sa rozhodnete obdarovať. Na Váš e-mail pošleme po platbe potvrdenie a darčekový kupón a obdarovanému pošleme vo Vami stanovený čas prihlasovacie údaje na web alebo tlačené noviny. Ak obdarovaní už u nás používateľské konto alebo predplatné majú, nové prístupové údaje im nezasielame, pošleme im informáciu, že majú aktívne predplatné.
Predplatné sa bude obnovovať automaticky iba v prípade, že tak sami vyberiete. V prípade platby kartou alebo PayPal si môžete vybrať automatickú obnovu predplatného.
V prípade platby bankovým prevodom a TatraPay sa predplatné neobnoví automaticky. Pri každom type platby je táto možnosť uvedená ako “automatické obnovovanie”
Predovšetkým skontrolujte správnosť zadaných údajov. Ak sú správne, problém môže byť novo vydaná platobná karta, pri ktorej banka ešte nepovolila takzvané e-commerce (internetové) platby. Odporúčame požiadať svoju banku, aby vám tieto platby aktivovala a potom skúsiť opäť.